Wat doen wij

De activiteitencommissie is verantwoordelijk voor de organisatie van de vele (neven)activiteiten die bij onze club georganiseerd worden tijdens het voetbalseizoen. Op 21 juni 2019 hebben wij ons op de jaarlijkse vrijwilligersavond gepresenteerd als nieuwe leden van de activiteitencommissie door het organiseren van een activiteit. Hiermee hebben wij te kennen gegeven dat wij ons niet alleen gaan richten op jeugdactiviteiten.

De activiteitencommissie organiseert verschillende activiteiten voor de jeugd zoals de jaarlijkse sponsorloop, het bezoek van sinterklaas, het kerstdiner, New Year Party, het voetbalkamp, pupil van de week en de kampioenendag. De activiteiten voor volwassenen zullen in samenwerking met verschillende commissies en elftallen worden georganiseerd.

Heb je leuke ideeën hebben voor een activiteit? Wij horen dit graag via [email protected]