Wedstrijdsponsoren

Het tarief bedraagt € 150,-. Hiervoor schenkt het bedrijf de wedstrijdbal en krijgt het twee A5 pagina’s advertentieruimte in het programmablad. Daarnaast wordt uw bedrijf omgeroepen vóór aanvang van de wedstrijd en vermeld in iedere uitgave van het clubblad. Ook wordt de wedstrijd met wedstrijdsponsor aangekondigd op de evenementenportaal in de Kerkstraat (Driel). Tot slot worden de wedstrijdsponsors op een opvallende manier gepresenteerd in de kantine gedurende het seizoen en wordt in de week voorafgaande aan de wedstrijd uw naam getoond op het digitale scherm in onze kantine. Het bedrijf is natuurlijk onze gast tijdens zijn wedstrijd.

De wedstrijdsponsoren van dit seizoen:

Wedstrijdsponsoren.jpeg