Overschrijvingsformulier

Als u van een andere vereniging afkomstig bent en wilt komen voetballen bij RKSV Driel, dan moet u onderstaand overschrijvingsformulier downloaden en ingevuld inleveren bij de ledenadministratie. Hierbij moet dan ook de spelerspas en een ledenmutatiekaart gevoegd worden.

Deze ledenmutatiekaart kunt u verkrijgen bij de ledenadministratie van de vereniging die u verlaat. De kosten voor een nieuwe spelerspas zijn bij overschrijvingen € 2,10. Deze kosten moeten bij het inleveren van de overschrijvingspapieren direct voldaan worden.

Download hier het overschrijvingsformulier.