Algemene informatie Businessclub SV Driel

Eind 1994 is op initiatief van RKSV Driel en enkele bedrijven Businessclub SV Driel opgericht. De eerste ideeën hierover zijn ontstaan direct na de wedstrijd die RKSV Driel in 1993 tegen Ajax speelde.
De heer Arie van Eijden, destijds directeur van Ajax, heeft tijdens de oprichtingsavond (oktober 1994) nog een forse bijdrage geleverd.

Sindsdien heeft de BusinessClub zich ontwikkeld tot een stabiele club met zakenmensen uit Driel en wijde omgeving en heeft een regionaal karakter. WIlt u meer weten over de Businessclub SV Driel dan kunt u een kijken nemen op de website www.bcdriel.nl.