Beleidsplannen

In 2003 is RKSV Driel gestart met het werken volgens een beleidsplan dat de werktitel “Op weg naar een gezonde toekomst!” Vervolgens is er een nieuw beleidsplan opgesteld voor de periode 2009-2015 dat de titel “Samen sterk, maakt RKSV Driel beter!” heeft meegekregen.In 2015 is het plan opnieuw opgesteld voor de periode 2015-2019, ditmaal kreeg het de titel mee “Met de jeugd meer toekomst!".

Bij aanvang van het seizoen 2020-2021 is R.K.S.V. Driel met de samenstelling van een nieuw bestuur begonnen aan een nieuw hoofdstuk. Vanuit de verschillende bestuursportefeuilles zijn diverse initiatieven en acties gestart met als doel de club verder te brengen en gereed te maken voor de toekomst, rekening houdend met de flinke groei aan leden waar de club momenteel mee te maken heeft.

Senioren:
Het nieuwe voetbalbeleidsplan is hier in te zien.

Jeugd:
Het nieuwe voetbalbeleidsplan is hier in te zien.

Gedragsprotocol:
Het nieuwe gedragsprotocol is hier in te zien.