Informatie over RKSV Driel

RKSV Driel is een echte amateurvereniging waar niet betaald wordt aan spelers. De vereniging beschikt over veel vrijwilligers die alle voorkomende werkzaamheden uitvoeren. Zij zijn de drijvende kracht, want zonder deze mensen kan onmogelijk een vereniging als RKSV Driel gerund worden!

De club wordt geleid door een bestuur dat momenteel bestaat uit negen personen. Iedere commissie is in het bestuur vertegenwoordigd zodat er snel en effectief gewerkt kan worden. Hierdoor is er sprake van een duidelijke organisatiestructuur en korte communicatielijnen. De visie van RKSV Driel is vastgelegd in een beleidsplan waarmee sinds 2003 wordt gewerkt. Voor de jaren 2009-2013 is het oorspronkelijk beleidsplan herschreven en onder de titel “Samen sterk, maakt RKSV Driel beter!” kan de vereniging met vertrouwen de toekomst tegemoet zien.

RKSV Driel heeft in de loop der jaren een goede naam opgebouwd in het organiseren van oefenwedstrijden tegen profclubs. Dit soort evenementen zijn uitstekend voor de uitstraling van RKSV Driel.

Indien u meer informatie wenst, neem dan contact op met een van de kaderleden welke gegevens u kunt vinden bij de diverse commissies.

Meer weten over de organisatie:
Bekijk hier het organogram van de vereniging.