Lidmaatschap beëindigen

Opzeggen lidmaatschap
Opzeggen dient voor onderstaande data schriftelijk te geschieden bij de ledenadministratie:

• Senioren: 1x per jaar vóór 30 juni
  • Jeugd: 2x per jaar vóór 30 juni en 31 december
  • Mini's en O8: 4x per jaar vóór 30 maart, 30 juni, 30 september en 31 december

Tussentijds opzegging lidmaatschap
Statutair is bepaald dat het lidmaatschap en daarmee verband houdende contributieverplichting aangegaan wordt voor een geheel seizoen. Voor mini's en O8 maken we hierop een uitzondering, omdat zij veelal nog niet in competitieverband spelen en zoekende kunnen zijn naar een passende sport.

Bij tussentijdse opzeggingen is een ieder verplicht (met uizondering van mini's en O8 teams) om de contributie voor een heel seizoen te voldoen.

Voor nieuw aangemelde leden die om verenigings redenen niet binnen een redelijke termijn bij een team ingedeeld kunnen worden, wordt hierop een aanvullende uitzondering gemaakt.

Tussentijds overstappen
Voor tussentijds overstappen naar een andere voetbalvereniging geldt dat we daaraan meewerken, maar dat het betreffende lid tot het einde van het seizoen de contributie voor een niet-spelend lid in 1x moet afdragen voordat de overstap wordt goedgekeurd.