BC SV Driel

Businessclub SV DrielEind 1994 is op initiatief van RKSV Driel en enkele bedrijven Businessclub SV Driel opgericht. De eerste ideeën hierover zijn ontstaan direct na de wedstrijd die RKSV Driel in 1993 tegen Ajax speelde. De heer Arie van Eijden, destijds directeur van Ajax, heeft tijdens de oprichtingsavond nog een forse bijdrage geleverd.

Businessclub SV Driel is een zelfstandige opererende club bedrijven, welke afkomstig zijn uit Driel en omgeving. Sinds de oprichting schommelt het ledenaantal rond de veertig.

De club wordt geleid door een zelfstandig bestuur, dat wordt ondersteund door een activiteitencommissie. In het bestuur zit een afgevaardigde van het bestuur van RKSV Driel om de onderlinge communicatie zo optimaal mogelijk te laten verlopen.

Businessclub SV Driel en RKSV Driel hebben een nauwe samenwerking met elkaar. Beide partijen willen voor elkaar iets betekenen zodat er van een win-win situatie sprake is. Het is gebleken, dat deze samenwerking een basis is voor succesvol functioneren van beide verenigingen.
Kijk op de website van de Businessclub: www.bcdriel.nl

Voor meer informatie over de Businessclub S.V. Driel kunt u contact opnemen met:
Evert van de Spreng,
tel.: 026-472 22 55 of