Wat doen wij

Graag willen wij u als bezoeker wat meer vertellen over onze Sponsorcommissie. Als commissie - in de huidige vorm - zijn wij in 2015 begonnen. Onze taken zijn onderverdeeld in 4 onderwerpen:

1. Sponsoren
    Een belangrijk onderdeel voor onze vereniging. Hier worden de contacten met de sponsoren onderhouden ten aanzien van de sponsoring. Mochten er dus vragen zijn of er zich nieuwe sponsoren aandienen dan gaan deze mensen aan de slag om te kijken waar wij elkaar kunnen vinden. André Poessenauw is het eerste aanspreekpunt. Er zijn verschillende mogelijkheden om onze club te sponsoren. Denk aan shirt sponsoring, reclamebord, adverteren in clubblad en/of op website/voetballapp en zelfs op onze tv’s in de kantine.

2. Website en sociale media
    Dit is de groep die deze prachtige website opgezet heeft en ook onderhoudt. De redacteuren proberen de website zo actueel mogelijk te houden en te voorzien van gebeurtenissen op rondom onze vereniging. Jeroen Peters en Vincent van Welie zijn hiervoor de 1e aanspreekpunten.

3. De Rood-Witten
    Ons clubblad wordt al jarenlang onder onze leden verspreid. Maandelijks brengt de redactie een nieuw exemplaar uit met daarin de laatste informatie vanuit bestuur en commissies, maar ook uit de andere geledingen van de vereniging zoals bijvoorbeeld wedstrijdverslagen en andere (niet-) voetbalactiviteiten.

4. Kledingfonds
    Sinds 2013 heeft onze vereniging een kledingfonds en zelfs een eigen kledinglijn. Hierin werken we samen met Snelders Sport en Hummel en zorgen we er onder andere voor dat onze leden een uniform wedstrijdtenue hebben van het 1e tot de laagste pupillen. Eenheid stralen we hiermee uit. De kledinglijn draagt hier zeker ook nog aan bij, zodat we er bij RKSV Driel keurig netjes bij lopen.

We hebben in ieder geval het mooiste shirt van de Betuwe (vinden wij in Driel). Onder aanvoering van Heidi Hoogveld zorgt het team van het kledingfonds er voor dat de zaken hieromtrent keurig en op tijd geregeld worden.

De sponsorcommissie heeft een eigen vertegenwoordiging in het bestuur, zodat de lijnen kort blijven. Bestuurslid Jos Geenacker heeft de sponsorcommissie in zijn portefeuille. Mocht u vragen hebben, dan kunt u uiteraard ook bij hem terecht.

Wanneer u na het lezen enthousiast bent geworden en u de armen bij ons uit de mouwen wilt steken, schroom dan niet om met één van genoemde personen contact op te nemen.

Wij kunnen u verzekeren dat het leuk werk is.

Bedankt voor uw aandacht.

De Sponsorcommissie