Bestuur RKSV Driel

RKSV Driel kent een duidelijke organisatiestructuur die is gebaseerd op het besluit van de algemene ledenvergadering hierover op 16 december 2019.

Het bestuur bestaat uit zeven personen waarvan de voorzitter, penningmeester en secretaris het dagelijks bestuur vormen. De overige vier bestuursleden zijn elk verantwoordelijk voor een onderdeel binnen de vereniging, hieronder functioneren de commissies met de vrijwilligers die zorgdragen voor de uitvoering van het beleid en de daarbij behorende taken. Het bestuur is verantwoordelijk voor het beleid binnen de vereniging en geeft daarbij de kaders aan waarbinnen de commissies functioneren.

Het bestuur staat voor samenwerken en verbinden. RKSV Driel is een mooie vereniging waar veel gebeurt, zowel op voetbalgebied als op het gebied van organiseren van activiteiten. Veel mensen steken hun vrije tijd hierin, gezamenlijk zijn we tot veel in staat.

Wij vinden een goede communicatie met korte lijnen van groot belang voor onze vereniging. Dat geldt voor het bestuur naar de leden, maar zeker ook andersom. Het bestuur wil toegankelijk zijn voor haar leden.

De meer dagelijkse zaken, kunnen zij zich in eerste instantie wenden tot de commissie, die daarover gaat. Voor meer bestuurlijke onderwerpen, kun je je wenden tot het betreffende bestuurslid.

Leden die iets aan het volledige bestuur kwijt willen, zijn uiteraard van harte welkom tijdens de bestuursvergaderingen. Hiervoor kunt u zich aanmelden via het mailadres van de secretaris ([email protected]).

bestuur1.jpg