Wat doen wij

De kantinecommissie houdt zich in hoofdzaak bezig met al het geen belangrijk is voor een correct en sociaal gebruik en beheer van onze sportkantine. Naast feitelijke werkzaamheden zoals barbeheer, aankleding van de kantine en schoonmaak voelen wij steeds meer de noodzaak om ook een sociale omgeving te zijn. Opvang voor en na de wedstrijden van de spelers staat bij onze vereniging hoog in het vaandel.

Ook de aankleding van de sportkantine tijdens speciale feesten en gelegenheden is bij de kantine commissie in goede handen. Met deze activiteiten vervult de kantinecommissie samen met de kantinevrijwilligers een belangrijke rol binnen onze vereniging.

Samen met alle medewerkers willen we een “verenigingshuiskamer” zijn.