BVO wedstrijden

RKSV Driel is het regelmatig gelukt oefenwedstrijden te organiseren tegen profclubs. Menig betaald voetbalorganisatie heeft reeds een bezoek gebracht aan het sportpark aan de Dorpsstraat in Driel. In het grijze verleden heeft het inmiddels ter ziele gegane FC Wageningen al eens tegen RKSV Driel gespeeld. In 1993 mocht men in Driel de echte grote jongens aan het werk zien. Onder leiding van Louis van Gaal was Ajax te gast. Het grote Ajax dat in opbouw was om niet veel later de beste van Europa en de wereld te worden.

Door onderstaande reeks heeft RKSV Driel inmiddels een aardige reputatie opgebouwd. Voor club, spelers en vrijwilligers zijn deze wedstrijden stuk voor stuk hoogtepunten. Iedere genoemde profclub was zeer tevreden over de organisatie in Driel. Wat dat betreft is de door RKSV Driel gehanteerde en enige doelstelling voor dit soort evenementen succesvol gebleken: een meer dan uitstekend gastheer zijn! Om dit te bereiken beschikt de organisatie over een grote groep enthousiaste vrijwilligers.

Overzicht BVO wedstrijden gespeeld op ons sportpark:
1993: RKSV Driel – Ajax
2000: RKSV Driel – Athletic de Bilbao