Wederom een gelijke stand na 40 minuten voetballen

OSC JO9-2

Niek Wester (volley)

24 september 2016 9:45

Wederom stond er na afloop van de wedstrijd tegen OSC een gelijke stand op het wedstrijdformulier. En weer was Driel veruit de betere ploeg...

De nummers 1 en 2 van de competitie stonden tegenover elkaar op het veld. Driel begon erg matig aan de wedstrijd. Dit resulteerde al snel in een 2-0 achterstand voor de rood witte brigade uit Driel. 2x kon er ongehinderd hard en hoog binnen worden geschoten door OSC. Na de achterstand werden de boys langzaamaan sterker.

Waar in het begin vooral iedereen mee naar voren wilde gaan, begon men elkaar nu te helpen. Er werd beter verdedigt en er werd vooral beter als team gespeeld. Kort voor de rust kwam uiteindelijk de 1-2 op het scorebord. Twan was wederom de maker van een doelpunt. Driel was al heel vaak dichtbij een doelpunt geweest, maar de bal ging er - soms op miraculeuze wijze - niet in.

Na de rust was het éénrichtingsverkeer richting het doel van OSC. Al vroeg in de 2e helft scoorde Driel de schitterende gelijkmaker. Op rechts ging Mohammed er vandoor en met een geweldige voorzet wist hij Niek te bereiken, die ineens raak volleerde. Knappe goal. Daarna bleef het stormen richting het OSC doel. maar de mooiste kansen waren niet aan Driel besteed. Aan de andere kant kreeg Sven niet veel meer te doen. In de allerlaatste seconde van de wedstrijd kreeg Toine nog een kans op de 2-3, maar helaas schoot Toine voorlangs.

Een leuke pot voetbal. Er had meer ingezeten voor de boys uit Driel. Samen met OSC en Arnhemse Boys staat Driel JO9-1 bovenaan de ranglijst met 7 uit 3.