J09-1 boekt overtuigende thuisoverwinning

SKV JO9-2

Niek Wester (schot)

17 september 2016 10:00

Vandaag stond onze 1e thuiswedstrijd van dit seizoen op het programma,tegen SKV J09-2.

Direct na de aftrap waren wij de bovenliggende partij. SKV kwam er eigenlijk niet of nauwelijks aan te pas en met de rust stonden wij op een 3-0 voorsprong door 1 goal van Niek en 2 goals van Toine.

Na rust veranderde er weinig aan het spelbeeld en liep de voorsprong steeds meer op.
Door goals van wederom Toine, Ivar en Niek met een echte hattrick kwam er een terechte 8-0 overwinning op het scorebord te staan.

Volgende week wacht er een uitwedstrijd tegen OSC J09-2, die kennen wij nog van afgelopen woensdag, toen wij ten koste van hen doorbekerden.