Vliegende start JO9-1

ESA JO9-2

10 september 2016 8:30

Vandaag zaterdag 10 september was het dan eindelijk zover; onze 1e competitiewedstrijd van de najaarscompetitie 2016 stond op het programma, met als tegenstander ESA J09-2.

Ondanks het vroege tijdstip van 08:30h startten wij toch aardig scherp en zetten wij de tegenstander onder druk.

Met prima combinatiespel kregen wij een aantal kansen en liepen wij al snel uit naar een 1-3 ruststand, door goals van Mohammed, Niek en Raphael.

Deze ruststand betekende dat Sven zijn 1e tegengoal toe moest staan, hiervoor wist hij knap in 4 opeenvolgende wedstrijden tijdens een toernooi en een bekerwedstrijd de nul te houden!

In de 2e helft werden enkele positionele wijzigingen doorgevoerd en bleven wij de bovenliggende partij.

Door een loepzuivere hattrick van Toine en als toetje nog een mooie goal van Mohammed werd de eindstand op 2-7 gebracht.

Al met al dus een prima start van de najaarscompetitie en hopelijk een begin van nog iets mooiers.