Driel sluit seizoen af met nederlaag en loopt nacompetitie mis

HAVO 1 (zon)

RKSV Driel 1 (zon)

Dennis Knuiman (intikker)

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

16 mei 2016 14:00

Beunk, V.Ch.M.

Het eerste elftal van RKSV Driel heeft de laatste wedstrijd van de competitie met 2-1 verloren bij HAVO. Hiermee kwam direct een einde aan dit seizoen, want door de uitslagen elders liep Driel deelname aan de nacompetitie mis.

Het sterk gehavende Driel - er ontbraken vijf basisspelers - kwam al snel op achterstand door een fraaie boogbal van grote afstand. Kort voor rust verdubbelde de thuisclub door een benutte penalty de voorsprong. De wedstrijd leek gelopen, omdat Driel inmiddels al een tijdje met 10 man speelde, vanwege een directe rode kaart voor Richard Willems.

Na rust deed Driel er alles aan om het seizoen waardig af te sluiten. Het kwam zelfs op 2-1 via Dennis Knuiman en een paar tellen later had Dennis zelfs de gelijkmaker op zijn schoen, maar hij zag zijn inzet gekeerd door de goalie van HAVO. Ondanks nog enkele kansen aan beide kanten, bleef de eindstand 2-1.

Bekijk hier een compilatie van deze wedstrijd.

Hiermee komt er voor het eerste elftal van RKSV Driel een einde aan het seizoen.