RKSV Driel zeer overtuigend voorbij DVOL

RKSV Driel 1 (zon)

DVOL 1 (zon)

Kevin Dekkers (vrije trap)
Kevin Dekkers (vrije trap)

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

10 april 2016 14:00

Smienk, R.

Het eerste elftal van RKSV Driel heeft goede zaken gedaan in de strijd om deelname aan de nacompetitie. De thuiswedstrijd tegen DVOL werd overtuigend met 4-0 gewonnen en de concurrentie morste - zoals gehoopt - punten.

Een fel en agressief spelend Driel gaf de bezoekers uit Lent al vanaf de aftrap weinig hoop op een goed resultaat. Het was alleen lang wachten op het eerste doelpunt. Een reeks aan goede kansen bleef onbenut totdat Kevin Dekkers een vrije trap tegen het net zag belanden, nadat de bal van richting was veranderd: 1-0.

Na rust verdubbelde Kevin de voorsprong door opnieuw een vrije trap binnen te schieten. Daniël Koopmans tilde kort daarna de score naar 3-0 door van afstand raak te schieten. Het slotakkoord was voor Kevin die mooi voorbereidend werk van invaller Gino de Wild op waarde wist af te ronden. Hiermee bracht hij de eindstand op het scorebord; 4-0.

Mooi om te zien was het basisdebuut van B-junior Dennis Knuiman, die zeer verdienstelijk speelde.

Bekijk de doelpunten uit deze wedstrijd via deze link.

Komend weekend is er geen programma. Zondag 24 april gaat het eerste elftal van RKSV Driel op bezoek bij buurman SDOO, aanvang wedstrijd 14:00 uur.