RKSV Driel behaalt eerste overwinning na de winterstop.

Eendracht Arnhem 1 (zon)

Jeroen Peters (intikker)
Twan Beijer (schot)

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

28 februari 2016 14:00

Smeenk, G.

Na twee nederlagen heeft het eerste elftal van RKSV Driel de eerste overwinning behaald, door de uitwedstrijd tegen Eendracht Arnhem met 0-3 te winnen.

Op een belabberd veld en met een ijzig koude had Driel het lastig om het juiste ritme te vinden, het spel verliep moeizaam. Toch creëerde het team van trainer Eddy Hagen heel veel kansen en mogelijkheden, maar onzuiverheid en verkeerde keuzes stonden een hoge(re) score in de weg. In de eerste helft scoorde Kevin Dekkers op prachtige wijze de openingstreffer. Direct na rust verdubbelde Jeroen Peters de voorsprong (0-2), in de slotfase bracht Twan Beijer de eindstand op het scorebord: 0-3.

Komende zondag gaat RKSV Driel op bezoek bij RVW.

Let op: aanvang 14:30 uur.

Foto's van deze wedstrijd staan hier.