RKSV Driel sluit 2015 in stijl af met duidelijke zege op SDOO

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

13 december 2015 14:00

Elbers, W.F.

En daar was overwinning nummer 8 op een rij. In de laatste wedstrijd voor de winterstop werd de derby thuis tegen SDOO gewonnen: 5-1. Hoewel de cijfers overtuigend zijn, was het vertoonde spel wat minder dan de laatste weken. Er leek wat gemakzucht in de ploeg geslopen.

Na een gelijk opgaande openingsfase was het de jarige Gino de Wild die de score opende na een vlotte aanval: 1-0. De gasten mochten even aan de gelijkmaker ruiken, maar het was Kevin Dekkers die de voorsprong verdubbelde na een individuele actie. Door een eigen goal van een Heterenaar werd de ruststand 3-0.

Na de thee speelde Driel slordig en werd SDOO aanvankelijk gevaarlijk, maar de doelpunten vielen aan de andere kant. Jeroen Peters en Kevin verhoogden de score naar 5-0 waarna SDOO via een penalty de eer redde.

Na afloop was er een gezellig feestje in de kantine.

Zondag 27 december neemt RKSV Driel deel aan het jaarlijkse zaalvoetbaltoernooi waar gestreden wordt om de Wintercup.

De competitie wordt zondag 24 januari hervat met een uitwedstrijd tegen Eendracht Arnhem.