RKSV Driel zet zegereeks voort met overwinning bij DVOL

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

15 november 2015 14:00

Ihtiyar, O.

Het eerste elftal van RKSV Driel is in goede doen, niet alleen de mindere ploegen worden verslagen maar ook de betere teams moeten er aan geloven. Ditmaal werd DVOL, toch de nummer 2 in de vierde klasse F, in Lent verslagen met 0-1.

Onder slechte weersomstandigheden speelde de formatie van trainer Eddy Hagen wederom een zeer verdienstelijke wedstrijd en werd er dik verdiend gewonnen. Daar waar in eerdere ontmoetingen sprake was van gelijkwaardigheid tussen deze twee teams, in deze wedstrijd was Driel duidelijk de bovenliggende partij. Het enige wat de ploeg zich kan verwijten, is dat de wedstrijd niet eerder werd beslist. Driel voetbalde over de gehele wedstrijd veel kansen bij elkaar om een duidelijk overwinning te behalen, maar bij de afwerking ontbrak het nodige fortuin. De beslissende goal werd halverwege de eerste helft gemaakt door Kevin Dekkers, die van afstand prachtig raak schoot.

Komend weekend is er geen programma. Wel organiseert het eerste elftal zaterdag 21 november de jaarlijkse Quiz avond met aansluitend een DJ die de muziek verzorgt. Iedereen kan hieraan deelnemen en opgeven kan nog steeds.

De competitie wordt zondag 29 november hervat met een thuiswedstrijd tegen HAVO, aanvang 14:00 uur.