RKSV Driel doet aan klantenbinding met overtuigende zege op OVC’85

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

8 november 2015 14:00

Jong, H.W.J. de

Het eerste elftal van RKSV Driel is aan een goede reeks bezig, ditmaal werd OVC’85 met een 6-1 nederlaag naar huis gestuurd.

Driel begon overigens erg slecht aan deze wedstrijd, binnen één minuut stond het op een 0-1 achterstand door slecht uitverdedigen waar de gasten optimaal van wisten te profiteren. Driel moest zich even herpakken, maar al snel werd de goede draad van de laatste weken opgepakt onder aanvoering van het sterke middenveld-duo Twan Beijer en Lars Dinnissen. Het sterke spel resulteerde voor rust al in drie doelpunten. Wesley Vree (kopbal uit corner), Lars Dinnissen (na een heerlijke combinatie door het centrum met Richard Willems) en Jeroen Peters (wederom mooie aanval) waren de doelpuntenmakers.

Na rust ging Driel vrolijk verder. Kevin Dekkers scoorde direct na de pauze waardoor de wedstrijd was beslist. De ingevallen Gino de Wild stelde Kevin in staat zijn tweede te maken. Het slotakkoord was voor invaller Mick Weijman na een voorzet van Richard Willems, zijn derde assist van deze middag.

Een mooie en overtuigende overwinning. De ploeg van trainer Eddy Hagen is op stoom gekomen. Met fris en agressief aanvallend voetbal is het prettig kijken langs de lijn.

Komende zondag wacht een zware uitwedstrijd tegen DVOL, de Lentenaren staan 2e op de ranglijst. De spelers hopen bij deze wedstrijd op veel steun van supporters te mogen rekenen.