RKSV Driel wint ook Veluwezoom

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

18 oktober 2015 14:00

Hoek, I.C.M.

Het eerste elftal van RKSV Driel heeft de tweede achtereenvolgende overwinning behaald, Veluwezoom werd in de thuiswedstrijd met 4-2 verslagen, maar het ging allesbehalve makkelijk.

Voor rust was Driel veruit de beste ploeg en wist het veel gevaar te stichten met snelheid en gevarieerde aanvallen. Jeroen Peters gaf met een prachtige steekbal Richard Willems een niet te missen kans: 1-0. Kevin Dekkers verdubbelde de voorsprong met een rake kopbal. Veluwezoom deed wat terug via een prachtig afstandsschot van Aziz. Net voor rust herstelde Driel de marge, Jeroen bediende ditmaal prachtig Twan Beijer. Twan nam een pass van Jeroen schitterend aan, waarna hij beheerst de 3-1 op het scorebord liet aantekenen.

Direct na rust scoorde Jeroen zelf de 4-1 waardoor de wedstrijd gelopen was. Driel liet na een grote overwinning te behalen, het ging niet goed om met de mogelijkheden die er volop waren. Veluwezoom maakte het nog even spannend toen Aziz kort voor tijd 4-2 maakte, maar verder kwamen de gasten niet.

Door deze overwinning heeft RKSV Driel de onderste regionen op de ranglijst verlaten om zich in de middenmoot te melden, hopelijk is hiermee de weg verder omhoog ingeslagen. Komende zondag staat de bekerwedstrijd bij Hatert op het programma, aanvang 14:00 uur.

De competitie wordt zondag 1 november hervat met de derby in Huissen bij Jonge Kracht.