RKSV Driel verslaat RVW

Mannen zondag, 1, 4e klasse F

11 oktober 2015 14:00

Midden, A.J.F.

Het eerste elftal van RKSV Driel heeft de slechte reeks weten te beëindigen. Na drie nederlagen werd in de thuiswedstrijd RVW uit Renkum met 3-0 verslagen.

Trainer Eddy Hagen moest het nodige puzzelen in zijn opstelling vanwege schorsingen en blessures, maar binnen de lijnen was daar nauwelijks iets van te merken. Driel was heer en meester, speelde agressief en gaf de tegenstander geen enkele hoop op een goed resultaat. Kort na het beginsignaal bracht aanvoerder Richard Willems Driel al op voorsprong na een perfecte pass van Jeroen Peters. Kort voor rust verdubbelde Shahin de voorsprong door een werkelijk prachtige aanval op waardige wijze af te ronden: 2-0.

Na rust maakte Gino de Wild na lang blessureleed eindelijk zijn rentree. Hij was direct nadrukkelijk aanwezig en zag zijn spel beloond worden met de derde Drielse treffer, na een misverstand in de verdediging van RVW. In de slotfase kopte Daniël Koopmans nog op de onderkant van de lat.  Ondanks de nodige kansen bleef het bij een mooie 3-0. Een belangrijke overwinning die wat lucht verschaft op de ranglijst. Maar het team wil meer en op deze wedstrijd voortborduren.

Komende zondag komt Veluwezoom naar Driel, aanvang wedstrijd 14:00 uur.

Bekijk hier nogmaals de doelpunten: