Driel onderuit in eerste wedstrijd van de voorbereiding

SKV 1

... (intikker)
Wesley Vree (schot)

8 augustus 2015 17:00

Reijbroek

Het eerste elftal heeft de eerste wedstrijd van de voorbereiding met 3-1 verloren bij SKV Wageningen. Het werd in Wageningen een leuke pot voetbal. Uiteraard stond de wedstrijd in het teken van fit(ter) worden en geen blessures oplopen. Alle spelers hebben maximaal 60 minuten gespeeld.

Driel had vooral in de eerste helft veelvuldig balbezit en liet de bal ook soepel rond gaan. SKV kwam er slechts enkele keren gevaarlijk uit. Na al aantal kansen te hebben gemist sloeg Wesley Vree uiteindelijk toch toe (0-1. Net voor rust scoorde SKV de gelijkmaker. Een voorzet vanaf de zijkant vloog zomaar binnen.

Omdat iedereen maximaal 60 minuten mocht spelen werd er veel gewisseld. Dit kwam het spel van de drielenaren niet ten goede. SKV kwam meer en meer in de wedstrijd en had met name in de 2e helft een duidelijk overwicht. Het duel leek op een 1-1 gelijkspel af te stevenen maar kort voor het einde wist SKV nog 2x snel achter elkaar toe te slaan. Hierdoor kwam er een 3-1 eindstand op het scorebord te staan.