RKSV Driel gaat in derby tegen GVA ten onder

... (intikker)
... (schot)

4 oktober 2020 14:00

Geen toeschouwers bij de thuiswedstijd van RKSV Driel tegen GVA, maar kijkers voor de televisie of laptop konden de wedstrijd via een livestream live meekijken en zagen dat de gasten uit Doornenburg met 1-2 wonnen. Vaste filmer bij het 1e elftal Fred Hage maakte samen met Henk Langen TV Service het mogelijk, dat de trouwe supporters deze wedstrijd toch te volgen was.

Driel kon de goede lijn van de eerste twee wedstrijden niet doortrekken, GVA had zijn huiswerk goed gedaan en voorkwam dat Driel zijn eigen spel kon spelen. GVA nam binnen een half uur een 2-0 voorsprong, die uiteindelijk beslissend bleek te zijn. Het verzuimde zelfs ruimer afstand te nemen, want dat was zeker mogelijk geweest. Driel was namelijk onmachtig en verloor de meeste duels. Pas na de pauze werd Driel enigszins gevaarlijk, maar de aansluitingstreffer viel pas in de slotfase door invaller Shahin Roshanaie: 1-2. Een slechte beurt van Driel in een troosteloze omgeving, met GVA als terechte winnaar.

Komende zondag speelt het eerste elftal van RKSV Driel een uitwedstrijd tegen Ewijk, aanvang 14:30 uur.