Grove (persoonlijke) fouten leidden nieuwe nederlaag RKSV Driel in

...

3e klasse D

13 oktober 2019 14:00

Het wil nog niet vlotten met het 1e elftal van RKSV Driel, de eerste thuiswedstrijd van deze competitie leverde de derde nederlaag op. Ditmaal was APWC te sterk: 2-4.

De formatie van trainer Adrie van Roosmalen, nog steeds zonder enkele belangrijke krachten (geblesseerd), kon de goede lijn van vorige week niet doortrekken. Integendeel, het optreden tegen de Amersfoortse gasten was ronduit belabberd. De organisatie, normaal een sterk onderdeel bij Driel, oogde als los zand. De slag op het middenveld werd eenvoudig verloren, terwijl de defensie cruciale blunders maakte. Hierdoor kwam APWC wel heel erg makkelijk aan de doelpunten en liep Driel constant achter de feiten aan. Even was er halverwege de 2e helft hoop aan Drielse kant toen Wesley van Brakel de stand gelijk trok (2-2), maar na weer defensieve gestuntel won APWC nog vrij eenvoudig. De cijfers liegen er niet om, in drie wedstrijden werden maar liefst 12 tegendoelpunten geïncasseerd. Er is nog veel werk aan de winkel.

Komende zondag gaat het eerste elftal van RKSV Driel op bezoek bij HDS, de wedstrijd in Leersum begint om 14:00 uur.