Sterk RKSV Driel verslaat ook Beuningse Boys

Wesley Vree (schot)

31 maart 2019 14:00

E. Hoebink

Het eerste elftal van RKSV Driel zit in een flow, de thuiswedstrijd tegen Beuningse Boys werd met 2-0 gewonnen. Vooral in thuiswedstrijden komt de formatie van trainer Peter Jacobs erg sterk voor de dag, het was immers de derde overwinning  op rij.

Dat dit het team goed heeft gedaan, was zeker te zien in de eerste helft tegen Beuningse Boys dat net als Driel aan een goed serie bezig is. In de eerste helft ging Driel voortvarend van start en kwam via Wesley Vree op voorsprong. Kort daarna kwam Driel goed weg, toen spits Muller van Beuningse Boys de paal raakte. Halverwege de eerste helft verdubbelde Driel de voorsprong doordat Sidar Ozcelik goed doorging na een fout in de achterhoede van de gasten: 2-0.

Na de theepauze werd Driel teruggedrongen, al verloor het geen moment de controle over de wedstrijd. Met een voorbeeldige inzet werd het gevaar van Beuningse Boys afgeweerd, waarbij doelman Danny Weijman een paar keer goed handelend optrad. Uiteindelijk kon Driel weer drie punten toevoegen aan het totaal en deed het daarmee goede zaken in de strijd tegen degradatie.

Komende zondag gaat het eerste elftal van RKSV Driel op bezoek bij buurman Eldenia, aanvang 14:00 uur.