JO13-1 verliest van inleen Arhems Boys 013-01

Arnhemse Boys Schuytgraaf JO13-2

24 mei 2018 18:30

Jan van Zadelhoff

Donderdagavond half zeven, lekker weer voor een mooie voetbalwedstrijd. Helaas had onze tegenstander wat ingeleend bij hun JO13-1. Niet omdat ze te weinig spelers hadden, maar omdat ze wilden winnen.  Middenvelder Yaro geeft de assist op de eerste goal en scoort zelf de 2e en 3e. Een terechte publiekswissel op het einde. Is dit sportief? Nee. Kun je er wat aan doen? Nee. Onze jongens hebben hard gestreden, nog een mooie goal gemaakt in de tweede helft. Dus we kunnen met opgeheven hoofd van het veld af. Tilo bedankt voor het keepen!  Paar mooie reddingen in de eerste en tweede helft!

Vooral de jongens vinden het niet leuk, ze weten donders goed wat er aan de hand is. Gelukkig zijn een paar AB spelers die wel sportief zijn en zelf ook aangeven dit niet leuk te vinden. Uiteindelijk fietsen ze ook samen terug naar Arnhem-Zuid :-).

Zaterdag laatste wedstrijd van dit seizoen, komt allen kijken!

Arjan