Afscheidstournee Mini Gladiatoren nadert Apotheose

Lunteren JO11-1

6 mei 2017 9:00

Afgelopen januari stonden de Mini Gladiatoren aan de start van hun afscheidstournee. Met de winst in de zaalcompetitie opzak stond de veldcompetitie in de 1e klasse voor de deur.
Het is voor iedere voetballiefhebber misschien wel één van de laatste keren dit geweldige team in zijn totaliteit te zien.
Met nog 3 wedstrijden te gaan staan de Mini Gladiatoren bovenaan de ranglijst. Met 1 punt voorsprong op de concurrent Leones/ DSZ, die vorge week in een onderling duel met 2-0 werd verslagen.

Morgen, zaterdag 6 mei. staan de jongens aan de aftrap bij de uitwedstrijd tegen Lunteren JO11-1. Een lastige tegenstander waarbij de jongens met het mes tussen de tanden het strijdperk zullen betreden.

De wedstrijd zal zijn om 09.00 uur in de ochtend. De vroege vogels onder ons hebben dus een mooi uitje voor de boeg.

we kijken er naar uit.