Sponsor in the spotlights

Leeftijd: 39 jaar
Bedrijf: Effectief Personeelsdiensten
Sponsor RKSV Driel sinds: 2014

Vertel eens over je bedrijf
Effectief is een uitzendbureau uit Renkum. Het is onderdeel van de firma Hooijer Renkum (een aannemer in de GWW en sloop). Hooijer is dan ook eigenaar van het uitzendbureau. Effectief is dus niet mijn eigen bedrijf, maar ik run het al jaren, samen met mijn collega Laura van Dam. Beiden werken wij nu 15 jaar bij Effectief en nog steeds met veel plezier.

Inmiddels is ons team uitgebreid naar 5 medewerkers (onze nieuwste aanwinst staat nog niet op de foto, daar zij zojuist is aangenomen).    Je kan als werkzoekende bij Effectief terecht voor allerlei banen. We hebben altijd veel ‘handenwerk’, maar ook voor een administratieve of kantoorfunctie in de bouw of techniek kan je bij ons terecht. De bedrijven waarvoor wij personeel zoeken zijn veelal gevestigd in de regio Ede-Arnhem-Nijmegen.

Ben je als ondernemer op zoek naar (extra) personeel: Wij kunnen bedrijven voorzien van tijdelijke krachten, bij ‘piek en ziek’, maar ook werven wij medewerkers voor een vaste baan.

Website_2.png

Hoe ben je als sponsor bij RKSV Driel betrokken geraakt?
Ik woon al (bijna) mijn hele leven in Driel en mijn ouders (Joop en Toos Janssen) zijn altijd betrokken geweest bij de club. Toen ik ook nog Richard Willems aan de haak sloeg, kon ik al helemaal niet meer om RKSV Driel heen natuurlijk. Ik draag de club nog altijd een warm hart toe en als je dan als sponsor iets kan betekenen, doe ik dat graag.

Op welke manier sponsor je RKSV Driel?
Wij hebben een bord langs het hoofdveld en adverteren in de Rood-Witten. Eerder zijn we ook lid geweest van de Business-club, maar dat was voor ons minder interessant.

Wat maakt onze vereniging een aantrekkelijke voor jou(w zaak)?
Eerder hadden we best veel jongens, met name vanuit de A, die via ons werkten. Dit was  veelal vakantiewerk, maar later hebben ook een aantal jongens structureel voor ons gewerkt. Nu ik zelf minder op de club kom, merk je wel dat is afgenomen. Maar als Drielenaar wil ik de club toch graag blijven sponsoren.

Ben je zelf actief als voetballer?
Nee. Al zou het me wel leuk lijken!

Favoriete voetbalclub (naast RKSV Driel uiteraard)?
Haha, die heb ik niet echt, maar dan zou ik Vitesse zeggen.

Andere hobby’s?
In de zomermaanden ga ik graag zeilen. Verder speel ik bij een amateur-musicalgroep en  ben ik altijd in voor een dagje shoppen, gezellig uit eten gaan of op pad met mijn gezin. Ook ben ik weer langs de lijn te vinden, maar dan nu bij Guusje, mijn oudste dochter die speelt bij MO-13.

Wat mogen we nog van je weten wat verder weinig mensen weten?
Nou, ik geloof ik niet dat ik zoveel interessants te melden heb! Maar, als mensen nog wat van me willen weten, mogen ze me altijd aanschieten. 😊