Mini Gladiatoren bekeren door als groepswinnaar

CHRC JO11-1

Bas Abbenhuis (intikker)
Assist: Tim Verholt

Onder 11, JO11-1, Groep 3 02

15 september 2016 19:00

Driel O11-1 heeft een goede 1-4 overwinning geboekt op de leeftijdsgenoten van CHRC O11-1.
In deze avondwedstrijd was het veld vooraf behoorlijk gesproeid. Dat betekende snelle ballen op een natte ondergrond. Wederom moest de jongens even bij de les worden genomen. De tegenstander had namelijk zijn eerste competitiewedstrijd met 3-15 gewonnen. Daarvan waren onze jongens overigens niet op de hoogte.

Zoals gezegd, het veld was behoorlijk nat. daarbij kwam dat er kleinere goals op het veld stonden dan dat wij gewend zijn. De stugge defensie van CHRC en een uitblinkende keeper zorgden voor  een stormloop op het doel van CHRC maar zonder resultaat. Uit een counter maakte de gastheer de 1-0.
Het duurde vervolgens lang voordat Tim,  de zichzelf vrijgelopen, Bas bereikte die de 1-1 maakte.
Na rust werden de zaken op orde gezet. Milan maakte zijn eerste goal voor de Mini Gladiatoren. Ismael en Bas voerden de score op, en hadden de controle helemaal in handen. Heugelijk was het om te zien dat Sem volop de combinaties zocht en >Jerome ijzersterk stond te keepen.
Melle, Tim en Emiel zette vroeg druk en veroverden de bal om vervolgens een prima voortzetting te geven.

zaterdag wacht de thuiswedstrijd tegen SML.