Eerste wedstrijd Driel E1duurt twee keer tien minuten te lang

OSC E2

E-pupillen, E1, Groep 1 46

29 augustus 2015 10:45

De Mini Gladiatoren hebben vanochtend de eerste wedstrijd in de bekercompetitie gespeeld tegen OSC E2. Een tegenstander die 1e klasse speelt met 2e jaars E spelers. Dat is een goede krachtmeting gebleken.
De Mini Gladiatoren betraden het strijdperk met allemaal 1e jaars  E spelers en 2e jaars F spelers. Daarvan hadden er zelfs twee spelers nog geen training in de benen. Tevens deed er een gastspeler mee uit de E3.
Het zal niemand verbazen dat de Mini Gladiatoren na twintig .inuten met de tong op de schoenen over het veld liepen. Dat was ook in de tweede helft het geval. Onder leiding van onze kersverse trainer Bas Hoogveld deden we op sommige momenten niet onder voor de gastheren uit Oosterhout.
Helaas moesten we na twee keer 25 minuten het veld verlaten met een 6-2 nederlaag. Dat werd gedaan met opgeheven hoofd.
Morgen staat er een sterk bezet toernooi bij de Bataven in Gendt op het programma.